Masaż karku

W swoim gabinecie wykorzystuję różne metody leczenia, które są dostosowane do możliwości pacjentów. Skupiam się głównie na terapii manualnej i narzędziowej. Pod moim okiem pacjenci odbywają także treningi medyczne, siłowe i wytrzymałościowe, które umożliwiają im powrót do dawnej sprawności.

Wykonuję również masaże lecznicze, klasyczne, relaksacyjne oraz sportowe. Pomagają one w zmniejszeniu napięcia mięśniowo-nerwowego oraz w polepszeniu samopoczucia.

Z pacjentami, którzy odwiedzają mój gabinet, przeprowadzam szczegółowy wywiad. Zaznajamiam się z ich dokumentacją medyczną i słucham ich własnych spostrzeżeń na temat stanu zdrowia. Na tej podstawie dobieram odpowiednią metodę leczenia. Niekiedy wykorzystuję tylko jedną opcję, innym razem łączę kilka metod. Im szersze spektrum działania, tym szybszy powrót do zdrowia.

Jestem pewna, że wspólnie znajdziemy dla Państwa rozwiązanie, umożliwiające pełny powrót do wcześniejszej sprawności i ulgę w bólu!

Terapia manualna

Separator

Terapia manualna wykazuje się ogromną skutecznością, ponieważ proces leczenia każdorazowo jest opracowywany indywidualnie w przypadku wszystkich pacjentów.

W swojej pracy w pierwszej kolejności uwzględniam rodzaj schorzenia oraz aktualny stan osoby odwiedzającej mój gabinet i na tej podstawie wdrażam odpowiednie techniki. Zwykle korzystam z technik ślizgu i przetoczenia stawowego, trakcji i technik powięziowych. Najczęściej tę konkretną metodę leczenia rekomenduję pacjentom, którzy z uwagi na silny ból lub usztywnienie, uskarżają się na ograniczony zakres ruchomości w stawach.

Moim celem jest zmniejszanie napięcia mięśniowego oraz zwiększanie elastyczności. W ten sposób jestem bowiem w stanie przybliżyć pacjenta do naturalnego poruszania się, bez uczucia bólu i innych przykrych dolegliwości.

Korzyści zdrowotne wynikające z terapii manualnej

• Przywrócenie właściwej ruchomości stawów.
  • Poprawa elastyczności i ruchomości tkanek.
  • Uśmierzenie nagminnie pojawiającego się bólu.
  • Ograniczenie napięcia mięśni.
  • Wysoki poziom wytrzymałości.
  • Zadowalające rezultaty w szybkim czasie.

Terapia narzędziowa

Separator

Terapia narzędziowa to nowoczesna metoda leczenia, która jest częścią holistycznego procesu terapeutycznego.

Zabiegi z wykorzystaniem narzędzia z chirurgicznej stali nierdzewnej łączę z innymi formami terapii manualnej i odpowiednio dobranym rodzajem treningu. W ten sposób jestem w stanie uzyskać oczekiwane rezultaty. Szczegółowo opracowany plan działania pozwala pozbyć się bólu i różnego rodzaju urazów, z którymi pacjent zmagał się od dawna.

Terapię narzędziową wykorzystuję głównie w przypadku osób, które zmagają się z bólem mięśniowo-powięziowym i innymi zaburzeniami powięziowymi. Moim celem jest wywołanie miejscowego stanu zapalnego i przerwanie patologicznego układu włókien. Dzięki temu wewnętrzne blizny ulegają całkowitej eliminacji, co pozwala pozbyć się dolegliwości bólowych.

Schorzenia, które można leczyć terapią narzędziową

• Bóle kręgosłupa i mięśni.
  • Zapalenia ścięgien, kaletek i rozcięgna podeszwowego.
  • Urazy stawu skokowego.
  • Zespół cieśni nadgarstka.
  • Zespół tarcia pasma biodrowo-piszczelowego.
  • Łokieć tenisisty, kolano skoczka.

Trening

Separator

Treningi pod okiem fizjoterapeuty pozwalają bezpiecznie wrócić do pełnej sprawności po przebytych operacjach i urazach.

Zestawy ćwiczeń ustalam adekwatnie do indywidualnych potrzeb i wymagań każdego pacjenta. Proponuję trzy rodzaje treningów, co umożliwia mi wpisywać się w różne oczekiwania moich klientów. Trening medyczny pozwala wrócić do dawnej formy sportowej. Trening siłowy to z kolei sposób na pozbycie się bólu po kontuzjach, urazach i operacjach. Trening wytrzymałościowy jest natomiast nieocenionym wsparciem w procesie poprawy wydolności tlenowej i efektywności.

Na pierwszym spotkaniu zapoznaję się z oczekiwaniami pacjenta. Przeprowadzam szczegółowy wywiad, podczas którego poznaję historię choroby, kontuzji lub urazu i dotychczasowej kariery sportowej. Wówczas jestem w stanie opracować skuteczny plan działania.

Treningi we współpracy z fizjoterapeutą

• Połączenie treningu personalnego i fizjoterapii.
  • Bezpieczny powrót do pełnej formy sportowej.
  • Poprawa wydolności tlenowej organizmu.
  • Wzrost efektywności podczas treningów sportowych.
  • Doskonałe uzupełnienie rekonwalescencji.
  • Sposób na pozbycie się bólu po urazach, kontuzjach i operacjach.

Masaż

Separator

Oferuję pacjentom możliwość umówienia się na masaż leczniczy, klasyczny, relaksacyjny oraz sportowy. Korzystać z nich mogą wszystkie osoby, niezależnie od stanu zdrowia. Wykonuję je osobom w trakcie procesu leczenia, sportowcom (profesjonalistom i amatorom) oraz tym, którzy chcą pozbyć się napięcia mięśniowego i poprawić swoje samopoczucie. Niekiedy łączę różne techniki masażu, dzięki czemu mogę uzyskać jeszcze lepsze rezultaty w pracy z pacjentem. Do podstawowych korzyści z masaży można zaliczyć:

• poprawę krążenia krwi
  • zmniejszenie napięcia mięśniowego i nerwowego
  • szybsze usuwanie z organizmu produktów przemiany materii
  • dobre samopoczucie i zrelaksowanie
  • szybszy powrót do zdrowia po kontuzjach i urazach